Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Τορτίγια με καπνιστή γαλοπούλα και λαχανικά


Γρήγορη και εύκολη συνταγή με απλά υλικά, χωρίς πολλές θερμίδες.
Υλικά:

1 φύλλο τορτίγιας μικρού ή μεσαίου μεγέθους
1 κουταλιά της σούπας μουστάρδα
1 καρότο τριμμένο
1 φύλλο από σγουρό μαρούλι
1 μικρή κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης
2 φέτες κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά
2 φέτες καπνιστή γαλοπούλα


Απλώνουμε τη μουστάρδα στη τορτίγια, το μαρούλι, το τριμμένο καρότο και τη γαλοπούλα. Στη συνέχεια την κόκκινη πιπεριά και τις φέτες απο το κίτρινο τυρί. Τυλίγουμε και κόβουμε στη μέση, στερεώνουμε με οδοντογλυφίδα.


13 σχόλια:

  1. Πολύ γρήγορη, εύκολη και νόστιμη με υλικά που υπάρχουν στο σπίτι και μάλιστα πολύ όμορφα παρουσιασμένη!!!!
    Καλό βράδυ!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω, αυτά είναι! Εύκολη, γρήγορη και καθόλου βαριά πρόταση!
    Προσθέτω και λίγο τυράκι κρέμα και το εξαφανίζω σε χρόνο dt!!!
    ;-)
    Να είσαι καλά, κοριτσάκι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ευχαρίστως θα τσάκιζα τώρα 2-3-4 ! Χαχα! Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όλα τα υλικά τα έχω...μένει να τα φτιάξω όπως και εσυ και να απαολαύσω την νόστιμη γεύση τους....φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριάδνη μου καλημέρα.
    Να σε ρωτήσω κάτι, την τορτίγια την ζεστένουμε πρώτα ή κρύα όπως είναι την φτιάχνουμε και τοποθετούμε τα υλικά;
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Κικη μου! Μπορείς να ζεστανεις το φυλλο σε ενα αντικολλητικο τηγάνι πριν τη γεμίσεις ή αφου τη γεμίσεις να τη βαλεις 1 λεπτο στο φούρνο μικροκυματων! Εμενα μου αρεσει κρύα.
      Καλή συνέχεια στη μέρα σου :)

      Διαγραφή
  6. τελειο σνακ και για το γραφειο και για το σχολειο! υπεροχη συνατγη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η μουστάρδα σαν βάση θα δίνει πολύ διαφορετική τελική γεύση, ασυνήθιστη και πολύ γευστική!
    Ωραία πρόταση για όλες τις ώρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τόσο χρωματιστό και τόσο λαχταριστό Αριάδνη! Μου αρέσει που έβαλες και καρότο!!

    Καλό Σ/Κ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραια ιδεα... εχω βαρεθει τα σαντουιτς τελευταια!

    Καλό μηνα να έχεις :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από τα σνακ που δε λέω ποτέ όχι!

    Καλημέρα Αριάδνη μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. to agapimeno mou! to vazeis k ligo fourno k meta ta laxanika kai ksegeliese oti trws pitsa :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευκολή γρήγορη και προπαντός ένα πολύ ωραίο πιάτο στο μάτι! Η τορτίγια είναι καταλληλη σαν πρωινό , σνακ, ελαφρύ βραδινό και όποτε κανείς θελήσει! Προσωπικά επειδή δε βρίσκομαι πολλές ώρες σπίτι επιλέγω πάντα την υπέροχη τορτίγια από εδώ https://www.everest.gr/krua-sw-tortillas/tortillas/, αλλά τώρα που είδα πόσο ωραίο είναι το πιάτο που έκανες θα προσπαθήσω να το φτιάξω και εγώ το Σάββατο που έχω τα γενέθλια μου , ωστε να έχουμε κάτι να τσιμπάμε παρέα με τα ποτά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή