Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Σπαγγέτι με άσπρη σάλτσα και μανιτάρια


Μια πανεύκολη μακαρονάδα σκέτη αμαρτία στην οποία θα ενδώσουν όλοι!
Υλικά για 4 άτομα:

500 γραμμάρια ζυμαρικά (μπορείτε να επιλέξετε όποιον τύπο σας αρέσει)
2 κουτάκια κρέμα γάλακτος
2 μεγάλα λευκά μανιτάρια ή 4 μικρά λευκά μανιτάρια
1 κύβο λαχανικών ή κρέατος
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Κόλιανδρο
Κεφαλοτύρι



Μαγειρεύεται τα ζυμαρικά σύμφωνα με τη συσκευασία. Ξεφλουδίζουμε τα μανιτάρια και τα κόβουμε σε λεπτές φετούλες.  Σε ένα μικρό τηγάνι και σε μέτρια φωτιά ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και τα μανιτάρια. Μόλις αρχίσει να βράζει ανακατεύουμε ρίχνουμε τον κύβο, το πιπέρι, τον κόλιανδρο και περιμένουμε λίγα λεπτά μέχρι να δέσει. Περιχύνουμε τη σάλτσα στα ζυμαρικά μας και ολοκληρώνουμε με κεφαλοτύρι.

11 σχόλια:

  1. Τέλεια συνατγή Αριάδνη μου! Την βάζω στα αγαπημένα, την σημειώνω και θα την φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νόστιμο και χορταστικό πιάτο!

    Πολλές καλημέρες και μια υπέροχη εβδομάδα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελεια συνταγη
    ειμαι μακαρονου
    χεχε

    καλημερα και καλη εβδομαδα αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα ένα χορταστικό και πολύ νόστιμο πιάτο Αριάδνη μου.Μια καλημέρα και καλή εβδομάδα με Πολλά φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΣΥΝΤΑΓΗ!!!!! Μιαμ, μιαμ...
    Τρελαίνομαι για μακαρόνια με μανιτάρια!!!!
    Καλή βδομάδα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κλασσική μακαρονάδα που όλοι αγαπάμε και δεν λέμε όχι (εγώ θα έβαζα λίγα πιο πολλά μανιτάρια και μπόλικο τυράκι, γιατί ειμαι large)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. νομίζω πως αυτό είναι ένα πιάτο που αρέσει σε όλους. δεν νομίζω πως θα πει κάποιος όχι! σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και ποιος δεν θα ενέδιδε.. Προσπαθώ όμως να μην τρώω λευκά μακαρόνια και κρέμες γάλακτος κλπ. Εγώ αύριο θα φάω σολομό με σπανάκι. Και ναι, τα μαγειρεύω μαζί και γίνονται μούρλια! Καλό ξημέρωμα Αριάδνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμ μου άνοιξες την όρεξη κι ας είμαι φαγωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή