Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Εύκολο λικέρ ρόδι

Ένα σπιτικό πανέυκολο ποτάκι που κάνετε μόνοι σας μέσα σε μια μέρα!
Υλικά:

4 φλυτζάνια τσαγιού σπόρους ροδιού
4 φλυτζάνια τσαγιού τσίπουρο ή ούζο
3 φλυτζάνια τσαγιού ζάχαρη
3-4 ξυλάκια κανέλας
4-5 καρφάκια γαρύφαλλο






Βράζουμε όλα μας τα υλικά για 5 λεπτά σε κατσαρόλα, σβήνουμε το μάτι της κουζίνας και αφήνουμε εκεί την κατσαρόλα. Την επόμενη μέρα αφαιρούμε τους σπόρους και γεμίζουμε την καράφα χρησιμοποιώντας το χάρτινο φίλτρο της καφετιέρας. 

Tip: Κατα τη διάρκεια του βρασμού προσέξτε γιατί μπορεί να μεθύσετε στο πι και φι αν εισπνέεται το τσίπουρο που βράζει αχχαχα

25 σχόλια:

  1. Τόσο εύκολο;;;;!!!! Σούπερ!
    Την καλημέρα μου :*

    Υ.Γ. Πολύ όμορφο το μπουκάλι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. yperoxo! ετοιμασα και εγω τετοια ανρτηση αλλα με αλλη διαδικασια. η Δικη συ ομως ειναι πολυ πιο ευκολη! θα τη δοκιμασω, με ροδια που εχω ηδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λικέρ ρόδι ετοιμάζει κάθε χρόνο ο .... αντρούλης μου!!
    Ναι, ναι, το χει πάρει πατριωτικά το θέμα, και δεν αφήνει κανέναν άλλον να φτιάξει το συγκεκριμένο λικεράκι.
    Καλόπιοτο Αριάδνη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ενδιαφέρον... να πω ότι δεν πρέπει να έχω πιει!!... μπραβο Αριάδνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω ακούσει για το συγκεκριμένο λικέρ αλλά δεν το έχω φτιάξει ακόμα. Θα δοκιμάσω με τσικουδιά που έχω μπόλικη!!!! Λες να κάνει;
    Καλό βράδυ!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με πέτυχες στην φάση που σκέφτομαι σοβαρά να φτιάξω!!! :)) Τώρα αν είχα θα έπινα ενα ποτηράκι!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ εύκολο και γρήγορο!!!
    Σούπερ ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όσα λικέρ και να φτιάξεις, δεν είναι ποτέ αρκετά αν είναι από τα χεράκια σου!!
    πολύ καλό το λικέρ ρόδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α θα το φτιάξω φαίνεται πολύ ωραίο. Και έχω όλα τα υλικά. Ειδικά τα ρόδια δε λείπουν από το σπίτι όταν υπάρχουν βέβαια
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. toso eukolo?? ki egw p nomiza pws einai duskolo na kaneis likerakia!! tha to dokimasw sigoura!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχα έτσι, θα βράσουμε το λικέρ και θα βγούμε τύφλα και στο τσακίρ κέφι!! Έχω ρόδια. Αν προλάβω θα το δοκιμάσω! Καλό βράδυ, αν και πάει για ξημέρωμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια ερώτηση: το αλκοόλ με τον βρασμό δεν εξατμίζεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τετοια καραφα ειχα στο γαμο μου.!!!! Το εκανα οπως ακριβως το λες με λιγη λιγοτερη ζαχαρη... δεν ειμαι πολυ του γλυκου... αλκοολ σπιτικο να υπαρχει κσι ειμαι μεσα... υπεροχη συνταγη...συγχαρητηριααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χμμμμ συνήθως χρησιμοποιώ κονιάκ όταν φτιάχνω λικέρ. Νομίζω πως πρέπει να κάνω μια δοκιμή με ούζο να δω πως βγαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα Την κρατήσω την συνταγή γιατί μ'αρεσουν πολύ τα λικέρ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παιδια,ειναι το ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ και ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ λικερακι!!!!!Καμμια σχεση με τις αλλες συνταγες τις ξενερωτες.......Ειναι ...ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ, ουδεποτε συμπαθησα τα.....Αλλα τα ..αχρωμα αοσμα και ουδετερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ερωτηση:::μπορω να το κανω και με αλλα φρουτα;;;;;Κερασι;;;;;; Μουρο;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια ειναι πως δεν το έχω δοκιμάσει με άλλο φρούτο. Μια δοκιμη θα μας πείσει :)

      Διαγραφή