Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Φάβα Σαντορίνης

Βρέθηκε στα χέρια μου φάβα Σαντορινιά και δεν μπόρεσα να αντισταθώ!
Υλικά για 4-5 άτομα:

500 γραμμάρια φάβα
1-2 κρεμμύδια ξερά καθαρισμένα
Ελαιόλαδο
Αλάτι
Πιπέρι
Κύμινο
Κόλιανδρο

Μουλιάζουμε τη φάβα για 2 ώρες. Τη ρίχνουμε σε κατσαρόλα και φροντίζουμε το νερό να τη σκεπάζει καλά (2-3 δάχτυλα νερό πάνω απο την επιφάνεια των οσπρίων). Μόλις αρχίσει να βράζει βγάζουμε με κουτάλι τον αφρό της και ανακατεύουμε που και που. Αν δείτε ότι αρχίζει να κολλάει στον πάτο της κατσαρόλας κατεβάστε θερμοκρασία και ανακατεψτε μέχρι να πιει όλα τα υγρά της. Αυτό σημαίνει πως είναι έτοιμη. Για πιο απαλό αποτέλεσμα ρίξτε τη στο μίξερ μαζί με τα κρεμμύδια, λίγο ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι, κύμινο και κόλιανδρο. Εγω τη σέρβιρα σε δύο εκδοχές













 



Αγουρέλαιο αρωματισμένο με βασιλικό




 
Ελαιόλαδο απο χωριάτικη σαλάτα

5 σχόλια:

  1. Ο άντρας μου τρελαίνεται για φάβα κ η προσθήκη του κυμίνου θα του αρέσει σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει η φάβα! Με πιτούλες ζεστές είναι το καλύτερο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρήκες φάβα Σαντορινιά??
    Είσαι πολύ τυχερή, γίνεται πεντανόστιμη!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά είναι απολαύσεις!!!!
    Σίγουρα θα γλύφατε και τα δάχτυλά σας Αριάδνη :)
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή