Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Κοκκινιστό λαχανόρυζο

Ενα μαμαδίστικο πιάτο με γευστικό ζουμάκι για βουτιές!
Υλικά για 4 άτομα:

1 άσπρο λάχανο μικρού μεγέθους κομμένο σε κομμάτια
2 κούπες ρύζι καρολίνα
1 ξερό κρεμμύδι στο multi
Μισό κουτάκι ντοματοπολτό
Λίγο σέλινο
Λίγο μαιντανό
Λίγο ελαιόλαδο
1 κύβος λαχανικών/κρέατος/κοτόπουλου (ό,τι μας αρέσει)
Αλάτι
Πιπέρι
4 κούπες νερό

Σοτάρουμε σε κατσαρόλα ελαφρά το κρεμμύδι με το ελαιόλαδο και ρίχνουμε το λάχανο να μαραθεί. Έπειτα ρίχνουμε τις κούπες με το νερό (ίσως χρειαστεί και περισσότερες, ανάλογα με τις προτιμήσεις μας). Μετά από 15 λεπτά ρίχνουμε τον ντοματοπολτό, το ρύζι, το σέλινο, το μαϊντανό, το αλάτι, το πιπέρι και τον κύβο. Μόλις βράσει το ρύζι, το φαγητό μας είναι έτοιμο.

5 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ νόστιμο!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφτιαξα μια φορά λαχανόρυζο και μου άρεσε αλλα μόνο εγώ το τρώω οπότε το φτιάχνω σπάνια είναι όμως νόστιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το λαχανόρυζο μου αρέσει πολύ όπως και να έχει! Καληνύχτα Αριάδνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οκ...δεν εχω κανει λαχανορυζο αλλα φαινεται λαχταριστο. θα το δοκιμασω αυριο κιολας

    ΑπάντησηΔιαγραφή